Saturday, January 16, 2010

بحران انقلابی ، اعتلای جنبش سرخ -بیژن نیابتی

3 comments:

Anonymous said...

فعلا که بعضی‌ قلم به مزدان خطر را نه در سرکوب و قتل و کشتار توسط رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی که در "زنده شدن" مجاهدین می‌بینند. به مطلب زیر که امروز در سایت موسوم به اخبار روز جزو تیتر‌های اصلی‌ تحلیلی آماده است توجه کنید.

علاوه بر اراجیف همیشگی‌ وزارت اطلاعات، این مطلب از جمله خبر از مرگ قریب الوقوع شخص مسعود رجوی هم میدهد.

و اما به نظر می‌رسد سایت موسوم به آینده این "تحلیل" مضحک را، که اخبار روز خواندن آن را بر هر مرد و زن مسلمان واجب شرعی دانسته است، در پاسخگویی به عمل دلاورانهٔ بچه‌های مجاهدین و نصب عکس بزرگی‌ از مسعود رجوی در میدان جمهوری تهران مرتکب شده است.

در این مطلب سایت اخبار روز حرف دل و آرزوهای قلبی خود را از زبان سایت آینده بیان کرده است. چطور میشود که گردانند گان سایت اخبار روز به این درجه از پستی و حقارت سقوط کرده باشند؟ تفو بر تو‌ای چرخ گردون تفو!

اگر تا کنون تردیدی باقی‌ بود که سایت موسوم به "اخبار روز" و سایت موسوم به "آینده" در خدمت وزارت اطلاعات و دستگاه سرکوب رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی هستند، این مطلب هر تردیدی را بر طرف می‌کند. مضحک‌ترین قسمت مطلب هم اینکه سایت اخبار روز که خوانندگان خود را از دستهٔ کور‌ها و کرها فرض می‌کند در مقدمه مطلب به طور ناشیانه‌ای (لابد برای کسب اعتبار برای سایت آینده) سایت آینده را "منتقد" رژیم معرفی‌ می‌کند. البته این تهمتها به سایت آینده نمی‌‌چسبد!

پرویز

Anonymous said...

http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=26665

Anonymous said...

اگه میشه متن این مقاله را در وبلاگ خودتان بگذارید چون این لینکی که گذاشته اید فیلتر شده است